Sunday 1 June 2014

Kami Buddyzzz!!!!!...Takkan Terpisah

✿✿..Assalamulaikum..✿✿


Hye...
aku ada sorang kawan ni,dia memang baik gilerr ngan aku..masa aku duk kedah dlu,dia la yang selalu tolong aku,..misalnya,time cuti…...,dia akan ajak aku pergi rumah dia sebab kt Kedah aku xda sesiapa pun,,,.jadi ke;luarga dia dah jadi macam keluarga aku dah..,,family dia mmg baik and sporting gilerr.,,

Aku mmg x menyesal kenal dgn dia..,,time aku nangis..,dia selalu ada untuk aku,,time dia nangis,.,aku akan selalu ada dengan dia..suka duka,kitaorang share together..,,biar susah mcm mana sekalipun,.,kitaorang akan bantu satu sama lain..

Aku ingat lagi tiap-tiap malam,aku akan pergi bilik dia,,,bilik dia dengan aku mmg jauh sgt..tapi aku sanggup pergi bilik dia sebab aku sayang dia macam adik beradik aku dah..,,kt bilik dia,,kitaorang akan study sama-sama,..xpun kitaorang akan ber’story-mory’,,x kisah la pasal apa pun..

Hujung minggu pulak,,aku akan pergi tido bilik dia,,sampaikan roommate aku xsuka aku bermalam dekat bilik dia...,,hujung minggu mesti roommate aku akan tanya, ’malam ni tido bilik tIra ke??’...,,
hurmmmmm,,.tgk roommate aku sampai boleh tahu,,kemana aku akan pergi tiap-tiap malam hujung minggu...

Siapa kata kami budak baik..hahaha,,..
kami pun pernah buat jahat tau...,,
time 2 dah dekat nak abis matrik dah pun.,,.kitaorang keluar ‘outing’ dan balik hostel lewat dari time yg telah ditetapkan..,,so,kad matrik kitaorang pun kene tahan la..,,banyak lagi benda jahat kitaorang pernah buat tapi baik aku tak payah cerita la..,,
jahat kitaorang pun bukan la jahat sampai ada kes..
jahat kitaorang,,..jahat-jahat nakal je..hihihi

Hurmmm,,,setahun aku hidup dengan dia dekat Kolej Matrikulasi Kedah,,.
rasa macam sekejap je..x puas aku mencipta kenangan bersama dia.,,kini aku dengan dia terpisah jauh..,,
dia di Kedah,.,aku di Selangor..

Sekarang satu ayat yang boleh aku katakana untuk sahabat sejati aku ni.,,


”Tira,,aku rindu gilerr ngan hang..aku rindu nak hang out ngan hang..Aku sayang hang..hang sahabat terbaik aku yang pernah aku jumpa selama ni..”

~Study week,,kitaorang keluar
round KMK utk 
hilang stress study..

~Kitaorang jalan-jalan dkt dataran KMK...
  sambil cuci mata...hahaha
~Time ni,,family dia ajak aku pergi Penang..
  Jalan-jalan makan angin..


                                                   
                                                   ~Before kitaorang pergi Penang,
                                                dia sempat lagi ambik gambar dengan kucing..

                                                  dengan aku tak nak pulak!!..hihihi

~Ni pun gambar kitaorang before keluar KMK..
   saja cipta kenangan terakhir sebelum semua bawa
   haluan masing-masing

~Ni gambar dekat dengan gelanggang tenis..
   saje je nak tengok abg2 tough kita main
   tenis..
   paling penting ada abg 'harry potter' main
   tenis..hahahaha



~'Dipondok kecil,,Dipukul ombakkkkk....'..hahaha
   ni pondok masak-masak kitaorang..hahaha
   xda la,,gurau je..





















0 comments:

Post a Comment